Inscription au webinaire Faire le point 2.0
Inscrivez-vous au webinaire Faire le point 2.0 ensuivant les liens suivants :
Janvier
Le 13 janvier 2022 (13 h 00 – 14 h 00, Heure de l’Est)
Measurement, Meaning, and Mindset: A Multiple Perspective Reflection on the Student Approaches to Learning Framework
Janette Barrington, Robert Cassidy, Torgny Roxa
Le 18 janvier 2022 (11 h 00 – 12 h 00, Heure de l’Est)
Quo Vadis? Part-time faculty : Taking Stock, Looking Forward
Abdulghany Mohamed
FÉVRIER
Le 2 février 2022 (15 h 00 – 16 h 00, Heure de l’Est)
Engaging Diverse International Students: Promising Online Teaching Practices
Clayton Smith, George Zhou
MARS
Le 1er mars 2022 (14 h 00 – 15 h 00, Heure de l’Est)
Driving Academic Quality: Lessons from the Study of Skills in Ontario
HECQO (Amy Kaufman et Jackie Pichette)
Le 10 mars 2022 (11 h 00 – 12 h 00, Heure de l’Est)
Community-Oriented Experiential Learning: Fostering Ethical High-Impact Practices for the Future
Sandra Smeltzer, Vanessa Sperduti
Le 16 mars 2022 (15 h 00 – 16 h 00, Heure de l’Est)
A Rubric for Assessing Lifelong Learning Mindsets in Work-Integrated Learning
Robert Sproule, David Drewery, T. Judene Pretti
Le 30 mars 2022 (13 h 00 – 14 h 00, Heure de l’Est)
Groupe de travail sur l’EDI : Joy Mighty (présidente), Ann Braithwaite, Jacky Deng, Shaobo Huang, Brian Leacock, Valerie Lopes, Michelle MacDonald, Rodrigo Narro Pérez, Bre-Anna Owusu, Pamela Toulouse
AVRIL
Le 12 avril 2022 (12 h 00 – 13 h 00, Heure de l’Est)
Sabine Hoidn
Le 20 avril 2022 (15 h 00 – 16 h 00, Heure de l’Est)
A Framework for Designing Online Collaborative Inquiry
Brett McCollum, Layne Morsch, Michael Wentzel
Le 27 avril 2022 (13 h 00 – 14 h 00, Heure de l’Est)
Knowledge Progression Across Academic Disciplines: Professions, and Vocational/Technical Fields
Mary Wilson, Christine Arnold
MAI
Le 5 mai 2022 (11 h 00 – 12 h 00, Heure de l’Est)
Curriculum Review as a Process to Optimize Learning Outcomes and Impact Teaching Culture
Fabiola Aparicio-Ting, Patti Dyjur
Le 12 mai 2022 (14 h 00 – 15 h 00, Heure de l’Est)
Nicola Simmons, Aline Germain-Rutherford
Le 24 mai 2022 (15 h 00 – 16 h 00, Heure de l’Est)
Students as Partners: An Inclusive Approach to High-Impact Practices (HIPS)
Jessica Riddell, Tiffany MacLennan